Voor wie is de Brabant Water serviceshop?

De serviceshop is bedoeld voor alle inwoners van het voorzieningsgebied van Brabant Water. Als u buiten de provincie Noord-Brabant woont, kunt u geen bestellingen plaatsen.


Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen doen?

Nee dat is niet nodig, u kunt ook zonder account bestellen.


Wat gebeurt er met de gegevens die ik achterlaat?

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt om uw bestelling te verzenden. Wij geven uw gegevens nooit door aan derden, tenzij met uw uitdrukkelijke toestemming.


Wat zijn de spelregels bij het bestellen van karaffen?

Alle bestellingen van de karaffen worden gecontroleerd. Behoort u niet tot de doelgroep horeca, dan wordt uw bestelling niet uitgeleverd.


Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen via iDEAL.


Rekenen jullie verzendkosten?

Nee, wij brengen géén verzendkosten in rekening. Brabant Water vraagt voor de flesjes en bekertjes wel een kleine vergoeding voor de verwerkingskosten.


Wat is de levertijd?

Dat is afhankelijk van de dag en het tijdstip waarop u bestelt. Wij verzenden de artikelen 2 keer per week op dinsdag en op donderdag tot 12:00 uur. De maximale levertijd is 5 werkdagen.


Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over het product?

In dat geval bieden wij u de gelegenheid om het product te retourneren. Bij de pakbon van het artikel ontvangt u een retourinstructie.


Kan ik ook op een andere manier dan via internet bestellen?

U kunt uitsluitend via de serviceshop bestellen.


Kan ik met een klantenservice bellen?

U kunt uw vragen stellen via e-mailadres serviceshop@brabantwater.nl of bellen naar 073 683 7860.

Bereikbaar op maandag t/m donderdag van 8.00 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.00 tot 16.00 uur.

(pauzetijden: 10.00 - 10.15 | 12.30 - 13.00 | 14.45 - 15.00 uur)


Is het veilig om via serviceshop@brabantwater.nl te bestellen en te betalen? Hoe zit het met mijn privacy?

De webshop voldoet aan de wet- en regelgeving op het gebied van thuiswinkelen. Brabant Water bewaart de gegevens over uw bestelling en bezorging. Hierdoor kunnen wij u een goed antwoord geven als u vragen of klachten heeft, of een artikel wilt terugsturen.


Geldt dit ook voor onze serviceshop?

Uw betaalgegevens worden gevalideerd door EMS, een van de meest vooraanstaande betalingsproviders voor betalingen via het internet. 


Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, de ochtend nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. Vul daarom uw e-mailadres correct in. De bevestiging per e-mail is geen betalingsbewijs.


Het lukt mij niet om te bestellen. Wat moet ik doen?

Heeft u hulp nodig, stuur dan een e-mail naar serviceshop@brabantwater.nl en vermeld duidelijk uw naam, adres en telefoonnummer. Stel uw vraag zo duidelijk mogelijk. Wij nemen dan telefonisch of per e-mail contact met u op.


Overige vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Mail uw vraag naar serviceshop@brabantwater.nl dan ontvangt u binnen 2 werkdagen antwoord.